Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Primăria Brăila şi-a schimbat site-ul cu o versiune mai modernă

• potrivit primarului Marian Dragomir fostul site era învechit şi era dificil de parcurs de către cetăţeni • edilul-şef a dorit să sublinieze că noua versiune îmbunătăţită este realizată în totalitate de compartimentul IT al Primăriei, deci cu costuri zero pentru municipalitate •

 

Primăria Municipiului Brăila are un site complet nou pe care l-a pus în funcţiune de câteva zile. Potrivit primarului Marian Dragomir fostul site era învechit şi provoca deseori nemulţumiri la nivelul vizitatorilor, deoarece avea un meniu alambicat şi căutările se soldau cu eşecuri de foarte multe ori. Dragomir a dorit să sublinieze că noul site a fost realizat în totalitate de IT-ştii Primăriei şi că nu a costat nimic.

“Site-ul vechi al Primăriei Municipiului Brăila era din anul 2009, nu se mai puteau face foarte multe adăugiri, inovări, lucruri de genul acesta şi atunci angajaţii de la IT din Primărie au creat acest nou site. Dar fără a exista niciun fel de costuri suplimentare pentru instituţie. Atenţie! Asta în condiţiile în care alte entităţi plătesc zeci de mii de euro pentru site-uri. Noi considerăm că noul site este mult mai modern decât celălalt. În plus, putem să adăugăm în perioada următoare mai multe aplicaţii în el. Deocamdată site-ul nu este finalizat, dar se regăsesc toate cele care erau şi pe vechea pagină”, a declarat Dragomir.

Edilul-şef a dorit să menţioneze că pe noul site foarte multe dintre lucrurile care i-ar interesa pe cetăţeni au fost făcute ceva mai vizibile, precum un buton dedicat Achiziţiilor Publice. Acolo vor fi prezentate toate proiectele pentru care municipalitatea demarează o licitaţie publică.

La rândul său, Daniel Minea, şeful Compartimentului IT al Primăriei ne-a precizat că la noua variantă a site-ului Primăriei, principala temă a fost aceea de a comasa informaţiile şi a permite accesarea mult mai rapidă a unor facilităţi.

“Oamenii se plângeau că nu găseau anumite informaţii pentru că nu erau bine structurate. Probabil că şi acum va fi o etapă de acomodare, dar o să luăm în considerare opiniile şi o să mai schimbăm. Pe platforma veche, din păcate, nu puteam face prea multe modificări. Acum putem face noi mai multe modalităţi de prezentare şi dorim mai multe servicii interne cum este cel cu certificatele de urbanism, cu programările online. Deja le-am pus într-o altă formă ca să fie mai uşor de găsit. De altfel, toate aplicaţiile sunt funcţionale. Dacă vor mai fi probleme le vom rezolva, dar am încercat să le punem într-o interfaţă mai uşor de accesat”, a declarat acesta cu precizarea că încearcă să tranfere toate informaţiile existente pe fostul site în maxim două - trei săptămâni.




Categorie articol: 

Comentarii