Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Practici comerciale incorecte in magazine cu pretentii din Braila

In cea de-a doua decada a lunii iulie, inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Braila au aplicat amenzi in valoare totala de 14.000 lei (140 milioane de lei vechi) unor centre comerciale cu pretentii, pentru practici comerciale incorecte fata de cumparatori. Astfel, "OMV Romania Mineraloil" SRL a incasat o amenda de 4.000 lei, deoarece produsele promise drept bonus pentru utilizarea cadrului "OMV Eurofan" nu se gaseau in magazinul din incinta statiei PECO Braila a respectivei firme. Hipermarket-ul "Pic" avea la vinzare bere "Albacher" si "Servus" imbuteliata la PET-uri de 2,5 litri, pe care era inscris "2,5 litri la pret de 2 litri". Cumparatorii nu gaseau, insa, pe rafturile magazinului, si produse similare ambalate in cantitati de 2 l, astfel incit sa poata verifica afirmatiile de pe etichetele mentionate. "Fapta constatata constituie practica comerciala incorecta, in conformitate cu art 6, alin. 1, lit. d, din Legea 363/2007", se precizeaza intr-un comunicat de presa al OJPC. In consecinta, hipermarket-ul "Pic" a fost sanctionat cu 4.000 lei.
La rindul lor, si supermarket-urile "Kaufland" si "Billa" au primit amenzi de cite 3.000 lei, fiindca vindeau produse a caror "promotii" nu aveau termen de comparatie. In cazul "Kaufland", era vorba despre suc de portocale "Rauch happy day", pe a caror etichete de prezentare era mentionat "0,5 l gratis", si bauturi racoritoare "Ciao piersici", "Ciao portocale-nectar" si "Ciao tomate", inscrise cu "1 litru gratis". "Billa" avea la vinzare bere "Albacher", "2,5 l la pret de 2 l".
Toate marfurile cu probleme au fost retrase temporar de la comercializare.




Categorie articol: 

Comentarii