Mergi la conţinutul principal

Posturi vacante în administraţie. Primăria Municipiului, printre angajatori

• sunt scoase la concurs posturi de consilier juridic, inspectori, asistenţi medicali, contabil şi chiar îngrijitor, toate acestea urmând a fi ocupate prin concurs • candidaţii declaraţi “admis” vor fi angajaţi pe perioadă nedeterminată

 

Mai multe posturi din cadrul câtorva instituţii publice brăilene au fost scoase la concurs, potrivit paginii de internet a Guvernului cu anunţuri despre locurile vacante din administraţia publică. Printre angajatori se numără Primăria Municipiului Brăila, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Instituţia Prefectului, Serviciul Public de Asistenţă Medicală şi Administrare a Creşelor şi Poliţia Locală. Trebuie menţionat că toate posturile vacante se ocupă prin concurs.

Primăria Municipiului are nevoie de un referent şi 2 inspectori. Funcţia de referent, clasa III, grad profesional superior este în cadrul Direcţiei Finanţelor Publice Locale, Serviciul Constatare Impunere Persoane Fizice, compartimentul încasări Venituri Bugetare şi Eliberări Certificate Fiscale. Candidatul ideal trebuie să aibă diplomă de bacalaureat şi vechime de cel puţin 7 ani în specialitatea studiilor solicitate. Postul de inspector, clasa I, grad profesional asistent este în cadrul aceleiaşi direcţii şi compartiment menţionate anterior, iar persoanele interesate trebuie să aibă studii superioare în domeniul ştiinţelor economice, iar vechimea în specialitate de minimum 1 an. Cel de-al treilea post scos la concurs este cel de inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Direcţiei Finanţelor Publice, la Serviciul Buget Finanţe. Se cer studii superioare absolvite cu diplomă în domeniul ştiinţelor economice şi minimum 7 ani vechime în specialitate. Dosarele de candidatură se depun până pe 19 noiembrie cel târziu, pentru ca pe 3 decembrie să aibă loc proba suplimentară de verificare a cunoştinţelor de operare pe calculator. Pe 10 decembrie este programată proba scrisă, iar data şi ora interviului urmează să fie comunicate ulterior.

Instituţia Prefectului organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent, la Serviciul controlul legalităţii, a aplicării actelor normative şi contencios administrativ, compartimentul contencios administrativ. Candidatul ideal trebuie să aibă studii superioare în domeniul juridic şi vechime în specialitatea studiilor de minimum 1 an. Dosarele de înscriere se primesc până pe 20 noiembrie, iar proba scrisă va avea loc pe 5 decembrie, ora 12.00. Interviul urmează să fie programat ulterior.

Serviciul Public de Asistenţă Medicală şi Administrare a Creşelor Brăila caută un referent şi un asistent medical principal. Pentru postul de referent se cer studii medii economice, vechime minimum 5 ani în specialitate, curs de achiziţii publice şi curs cadru tehnic cu atribuţii în domeniul S.I. Pentru asistent medical principal, candidaţii trebuie să aibă studii postliceale sanitare, vechime cel puţin 5 ani în domeniul sanitar şi adeverinţă de grad principal. Dosarele de înscriere se primesc până pe 14 noiembrie. Proba scrisă şi/sau practică se va desfăşura pe 22 noiembrie, iar interviul e programat pentru 26 noiembrie, ora 10.00.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Brăila organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de inspector I superior în cadrul Serviciului planificare bugetară, management financiar şi contabilitate-Compartimentul contabilitate. DGASPC nu a completat pe pagina de internet condiţiile de participare, ci a precizat doar că toate aceste detalii şi bibliografia aferentă se afişează la sediul DGASPC Brăila, nespecificând nici măcar adresa. În schimb, a oferit informaţii despre data limită de depunere a dosarelor - 12 noiembrie, urmând ca proba scrisă să se desfăşoare pe 26 noiembrie, ora 12.00, iar interviul pe 29 noiembrie, ora 11.00. Aceeaşi precizare este făcută şi pe site-ul DGASPC Brăila, însă, căutând în anunţul concursului postat acolo, găsim totuşi condiţiile specifice: studii superioare în specialitatea ştiinţe economice, iar vechimea în specialitate de minimum 7 ani.

Poliţia Locală angajează un îngrijitor cu normă întreagă. Candidaţii trebuie să aibă studii generale/medii şi vechime în muncă 5 ani cel puţin. Până pe 15 noiembrie se primesc dosarele de înscriere, iar pe 26 noiembrie, la ora 10.00, are loc proba scrisă. Pe 28 noiembrie, ora 12.00, este programat interviul.

Mai multe detalii despre conţinutul dosarelor de înscriere şi bibliografie găsiţi pe site-urile proprii ale instituţiilor publice angajatoare.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro