Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Pagina de Facebook unde cetăţenii sunt încurajaţi să sesizeze problemele Brăilei NU este administrată de Primărie

• astfel, cei care reclamă un aspect nu vor primi un răspuns oficial din partea administraţiei locale, atât timp cât sesizarea nu a urmat cursul legal • edilul municipiului, Marian Dragomir, ne-a declarat că sesizările online se primesc doar pe adresele de e-mail ale primăriei

 

De ceva vreme, pe Facebook a fost înfiinţată o pagină unde utilizatorii ce locuiesc în municipiul Brăila sunt încurajaţi să semnaleze problemele întâlnite în oraş. Fotografia de profil ilustrează Palatul Administrativ. Prima postare figurează din luna martie a acestui an, iar cele mai recente din cursul acestei săptămâni. Ultimele teme abordate sunt cele ale aplicării tratamentelor împotriva ţânţarilor şi străzile inundate din municipiu, în urma ploilor recente.

Contactat telefonic, primarul municipiului, Marian Dragomir, ne-a declarat că această pagină nu este administrată de către Primărie. “Sesizările se primesc doar pe adresele de e-mail ale Primăriei Municipiului. Nu administrăm noi acea pagină de Facebook”, ne-a declarat edilul. Adresele de e-mail la care cetăţenii pot trimite sesizări sunt pmb@primariabraila.ro şi dragomir.viorelmarian@primariabraila.ro.

De asemenea, pe pagina de internet a Municipalităţii, la secţiunea “Contact” există un formular special creat în acest sens, iar la câmpul “Categorie” poate fi ales destinatarul: primar, viceprimar, secretar sau direcţiile din cadrul administraţiei locale. Aşa cum ne-a explicat Camelia Chiriac, directorul Direcţiei Cultură, adresele de e-mail nu mai sunt afişate pe site din cauza sutelor de spam-uri ce umpleau căsuţele “Inbox”, iar sesizările cetăţenilor riscau să se piardă printre acestea. Aşa s-a introdus formularul de la secţiunea “Contact”. “Toate sesizările primite online pe e-mail şi prin intermediul acelui formular de pe site-ul Primăriei sunt văzute de către domnul primar, primesc număr de înregistrare şi apoi sunt repartizate spre soluţionare direcţiilor. Se verifică toate sesizările şi se oferă răspuns. De obicei, cele mai multe sunt adresate Direcţiei Tehnice”, ne-a declarat Camelia Chiriac.

Aşadar, pagina de Facebook respectivă, intitulată “Biroul de sesizări online către Primăria Municipiului Brăila”, nu ajută în vreun fel Municipalitatea de a rezolva nemulţumirile cetăţenilor, atât timp cât sesizările nu urmează cursul prevăzut în legislaţie, deoarece destinatarul este oricine altcineva, dar nu administraţia locală.




Categorie articol: 

Comentarii