Mergi la conţinutul principal

McCann Erickson România a câştigat nouă premii la festivalul de publicitate de la Cannes

Ultimele două distincţii - un Titanium, premiu ce se acordă pentru cele mai bune şi inovative idei din intregul festival, şi un Gold Lion, la categoria Integrated - au fost acordate agenţiei sâmbătă seară. Agenţia a mai fost recompensată, printre altele, cu două Grand Prix-uri, unul pentru cea mai bună lansare/relansare de produs şi unul la categoria brand building.

Campania Noul Rom, realizată pentru clientul Kandia Dulce, a presupus înlocuirea ambalajului tradiţional al ciocolatei cu steagul american.

"Cred că e foarte bună pentru publicitatea românească chestia asta. Sperăm să devină mult mai competitiv şi să existe mai multe agenţii care să dorească să bată performanţa asta, este bine că am deschis un drum şi am arătat că se poate", a declarat, pentru Realitatea TV, directorul de creaţie al agenţiei, Adrian Boţan.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro