Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Majorat cu etnobotanice

Împinşi de curiozitate sau pentru a fi în trendul generaţiei lor, tinerii încearcă senzaţiile date de substanţele halucinogene şi nu de puţine ori ajung să dea de lucru medicilor din spital. Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Brăila, a ajuns marţi seara la spital, după ce a consumat substanţe halucinogene. Băiatul a început să se simtă din ce în ce mai rău, astfel că cei apropiaţi au sunat la numărul de urgenţe 112. Echipajul de la Serviciul de Ambulanţă Judeţean (SAJ) a sosit imediat la locul solicitării, iar tânărul a recunoscut în faţa medicului că a inhalat substanţe etnobotanice. "Pacientul era intoxicat cu etnobotanice şi a declarat că a fumat o ţigară, de curiozitate. Apelul a fost primit prin 112 la ora 22:00, iar Ambulanţa a sosit la locul solicitării la ora 22:05. Pacientul prezenta stare de agitaţie, ameţeli, vărsături", ne-a declarat Silviu Radu, Managerul SAJ Brăila. Tânărul a fost transpotat la UPU, unde medici i-au acordat îngrijirile necesare, tratament, analize şi investigaţii, după care a fost tranferat, pentru consultaţii, la Pavilioanul B al Spitalului Judeţean. "Deoarece nu punea probleme deosebite, nu a fost internat la secţia Medicală, ci a fost tranferat la Spitalul de Psihiatrie. Dependenţa de substanţe halucinogene poate da tulburări psihice", ne-a declarat dr. Marian Baciu, purtător de cuvânt al UPU.




Categorie articol: 

Comentarii