Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Magazinele Plus s-au transformat în Lidl

Din această săptămână, toate magazinele Plus funcţionează sub o nouă marcă. Este vorba de marca Lidl. Aceasta după ce magazinele Plus au fost achiziţionate anul trecut şi integrate în reţeaua comercială a nemţilor de la Lidl. Surse din piaţă au precizat că negocierile între cele două lanţuri de retail au durat câteva luni, dar finalitatea a fost aceea că grupul german Lidl, cel mai mare lanţ de magazine de tip discount din Europa, a cumpărat reţeaua de magazine Plus Discount din România dar şi din Bulgaria, deţinute de nemţii de la "Tengelmann". Părţile au evitat să spună care a fost valoarea tranzacţiei. "Prin achiziţionarea companiilor Plus din România şi Bulgaria, Lidl preia întreaga afacere Plus din aceste două ţări. În cadrul acestei tranzacţii vor fi preluaţi toţi angajaţii. Preluarea efectivă va avea loc după obţinerea aprobării autorităţilor din domeniul concurenţei", explicau imediat după finalizarea negocierilor reprezentanţii părţilor.
Astfel că magazinele din Brăila, două la număr (unul în Bariera Călăraşilor, iar al doilea în cartierul Vidin) au fost rebranduite pentru a se încadra în cerinţele noilor proprietari, iar angajaţii au trecut prin noi cursuri de instruire pentru activităţile zilnice. Reprezentanţii Lidl au explicat că fluxurile mărfurilor şi traseele logistice se găsesc într-o permanentă optimizare, iar oferta de produse propune clienţilor brăileni, zi de zi, tot mai multe produse de calitate Lidl.
De precizat este că în România, reţeaua Plus număra undeva la aproximativ 100 de magazine. Piaţa discounterilor din România este dominată de retailerii Penny Market, Plus Discount recent cumpărat de nemţii de la Lidl şi, nu în ultimul rând, Minimax, toţi prezenţi şi în oraşul nostru.




Categorie articol: 

Comentarii