Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Licitaţie prelungită pentru stabilirea verificatorului proiectului Pod peste Dunăre

• autoritatea contractantă a anunţat că noul termen de depunere a ofertelor expiră joi, 27 septembrie, faţă de luni, 24 septembrie, termenul iniţial • valoarea contractului a rămas neschimbată, circa 141.000 euro, fără TVA

 

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat prelungirea cu 3 zile a termenului de depunere a ofertelor în cadrul licitaţiei pentru desemnarea unui verificator al Proiectului Tehnic şi a Detaliilor de Execuţie aferente lucrărilor pentru obiectivul de investiţii “Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila - Tulcea”. Potrivit eratei la anunţul din SEAP (sistemul electronic de achiziţii publice), noul termen de înscriere cu ofertă la această procedură a fost stabilit pentru mâine, 27 septembrie, faţă de luni, 24 septembrie, termenul iniţial. Anterior acestei erate la anunţul de licitaţie, autoritatea contractantă a venit cu o serie de clarificări legate de procedura achiziţiei publice.

Atribuirea contractului de verificare se va face conform procedurii simplificate cu unic criteriu de selecţie “preţul cel mai scăzut”.   

De precizat că, potrivit presei centrale, câştigătorul licitaţiei pentru realizarea podului peste Dunăre de la Brăila, asocierea italo-japoneza Astaldi - IHI, a predat deja Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România întreaga documentaţie de proiectare a podului de peste Dunăre de la Brăila. Partea de proiectare a podului a fost realizată de firma japoneză IHI, în timp ce de construcţie se vor ocupa italienii de la Astaldi.

Reamintim că, în prima parte a lunii ianuarie 2018, a fost semnat contractul de proiectare şi execuţie a Podului suspendat peste Dunăre Brăila - Tulcea cu o valoare de 1.995.932.260 lei, fără TVA, adică echivalentul a circa 433 milioane euro.

În linii mari, de aceşti bani ar urma să fie proiectat şi construit acest pod suspendat, care, de altfel, reprezintă principala structură a proiectului, plus două viaducte a câte 110 metri lungime, un drum principal cu o lungime de aproape 19,1 km şi un drum de legătură cu DN22 (Smârdan-Măcin), în lungime de 4,328 km.




Categorie articol: 

Comentarii