Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Lichidatorul PIC a mai tăiat 1 milion de euro din preţul cerut pentru magazinul din Brăila

Lichidatorul PIC SA a mai lăsat la preţ 1 milion de euro pentru hypermarketul Brăila, noua licitaţie fiind anunţată pentru 0,987 milioane euro, comparativ cu 1,93 milioane euro, plus TVA, preţul cerut în februarie anul acesta, sau 2,9 milioane euro, preţul de anul trecut. În prima parte a lunii viitoare, mai precis luni, 5 septembrie, lichidatorul judiciar - "PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services" IPURL al grupului PIC (pus pe picioare în 1991 de fraţii Ilie şi Cornel Penescu), proprietar al imobilului din Brăila, va organiza licitaţie publică deschisă ascendentă cu strigare pentru vânzarea magazinului din oraşul nostru. Potrivit anunţului publicat de lichidator în presa naţională, imobilul compus din construcţie în suprafaţă de 15.300 mp şi teren (49.284 mp), va avea un preţ de pornire de 987.070 euro, fără TVA.
Alături de magazinul din Brăila, lichidatorul mai are la vânzare şi un teren în judeţul Prahova. Pentru lotul de 78.861 mp, situat în localitatea Blejoi (Prahova), preţul de pornire este de 577.000 euro, fără TVA (907.800 euro la precedenta tentativă de vânzare).
În paralel, lichidatorul judiciar mai organizeză şi o vânzare individuală prin licitaţie publică, deschisă, cu strigare, şi pentru containere şi un autoturism Dacia Super Nova. Licitaţiile sunt programate pentru luni, 5 septembrie, la orele 11.00, la sediul lichidatorului din Bucureşti.
Pentru participarea la licitaţii, potenţialii ofertanţi trebuie să constituie o garanţie în cuantum de 10% din preţul de pornire al bunului vizat. Întreaga documentaţie de participare este aşteptată la sediul lichidatorului, până cel târziu vineri, 2 septembrie, orele 16.00.
Reamintim că Grupul PIC a deschis hypermarket-ul de la Brăila în luna octombrie 2007. În perioada de recrutare de personal, complexul a oferit brăilenilor aproximativ 600 de posturi vacante. În timp, numărul de salariaţi de la Brăila s-a tot redus, până când hypermarketul a fost închis definitiv în 2009, primul an de criză economică globală.

 




Categorie articol: 

Comentarii