Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

KiK şi-a deschis primul magazin din Brăila

• este cel de-al cincilea magazin al acestui brand din România • în oferta magazinului sunt incluse numeroase categorii de produse, de la îmbrăcăminte, încălţăminte, cosmetice, până la jucării şi decoraţiuni • KiK este situat la etajul 2 al centrului comercial „Winmarkt”

 

Retailerul vestimentar KiK, unul dintre cei mai importanţi discounteri de îmbrăcăminte din Germania, a inclus Brăila în planul său de extindere. Astfel, la etajul 2 al centrului comercial „Winmarkt” din municipiu (str. Mihai Eminescu, nr. 90), veţi găsi numeroase categorii de articole, de la îmbrăcăminte şi jucării până la decoraţiuni, într-un spaţiu modern.

Magazinul deschis la Brăila este cel de-al cincilea marca KiK din România. Are o suprafaţă construită de 700 mp, iar investiţiile s-au ridicat la 150.000 euro. Clienţii care au trecut pragul în primele două zile de la deschidere au avut parte de o reducere de 10% la toate produsele şi au avut ocazia de a se întâlni cu faimoasa mascotă KiK. La deschiderea oficială, au fost prezenţi reprezentanţi ai municipalităţii, primarul Marian Dragomir şi viceprimarul Doiniţa Ciocan. Aceştia au transmis mult succes în vânzări reprezentanţilor magazinului şi au declarat că în Brăila se creează noi locuri de muncă datorită marilor şi micilor antreprenori care aleg oraşul nostru pentru a-şi dezvolta afacerea.

„Suntem abia la început şi am reuşit să deschidem cinci magazine în mai puţin de două luni, iar un pas important în acest proces de expansiune este inaugurarea noului magazin KiK din Brăila. Vom avea un sfârşit de an plin, deoarece avem în plan mai multe deschideri în oraşe în care nu suntem încă prezenţi. Cum fiecare inaugurare este motiv de sărbătoare, am pregătit pentru brăileni numeroase surprize”, a declarat directorul general al KiK România, Raluca Hartmann.

KiK este o destinaţie pentru întreaga familie. În oferta magazinului sunt incluse numeroase categorii de produse: îmbrăcăminte pentru adulţi şi copii, încălţăminte, accesorii şi produse suplimentare, cosmetice, jucării, decoraţiuni pentru petreceri şi diverse produse din categoria home&deco.

Anul acesta, KiK are ca obiectiv extinderea pe plan local prin deschiderea mai multor unităţi, compania vizând oraşele cu peste 25.000 de locuitori. Prima inaugurare a avut loc pe 21 septembrie, la Oradea, iar următoarele oraşe în care retailerul va deschide magazine sunt Mioveni, Bistriţa şi alte două magazine în reţeaua Winmarkt, la Vaslui şi Râmnicu Vâlcea.

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de modă din Germania, ce deţine o reţea vastă de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporţie de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole non-food, precum cadouri, accesorii, decoraţiuni, jucării şi articole de papetărie. În prezent, KiK operează aproape 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent şi în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croaţia, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia şi, din 2018, şi în România. Peste 25.000 de angajaţi contribuie la succesul economic al KiK, care ţinteşte extinderea reţelei la 5.000 de magazine în Europa. KiK se numără, cu o creştere anuală de aproximativ 200 de magazine, printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.




Categorie articol: 

Comentarii