Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

A intrat în lucru şi ultimul tronson de pe Griviţei

* pe porţiunea finalizată în urmă cu o lună şi jumătate, între străzile Carantinei şi G-ral Eremia Grigorescu, au apărut deja tasări ale carosabilului

Ultimul tronson al străzii Griviţei, cel cuprins între strada Şcolilor şi Calea Călăraşilor, a intrat în lucru, ieri. Deocamdată, însă, lucrările se limitează doar la tăierea copacilor de pe margine, săpăturile efective urmând să se facă abia după ce se va turna asfaltul pe tronsonul dintre Str. G-ral Eremia Grigorescu şi Str. 1 Decembrie 1918, iar porţiunea cuprinsă între Str. 1 Decembrie 1918 şi Str. Şcolilor va fi adusă la stadiul de fundaţie. "Nu închidem circulaţia între Şcolilor şi Calea Călăraşilor, până când nu rezolvăm măcar parţial cu celelalte tronsoane. Sperăm că acest lucru să se întâmple până la jumătatea lunii viitoare", ne-a declarat Iuliana Neagu, directorul Direcţiei Strategii, Programe, Proiecte de Dezvoltare şi Relaţii Internaţionale din cadrul Primăriei Brăila.

Din păcate, pe tronsoanele finalizate în urmă cu doar o lună şi jumătate, cele cuprinse între Str. Carantinei şi Str. G-ral Eremia Grigorescu, au apărut deja probleme legate de tasarea carosabilului. În apropiere de intersecţia cu Calea Galaţi, s-a surpat o porţiune considerabilă, în urmă cu circa trei săptămâni. S-a bănuit că ar fi vorba despre infiltraţii apărute de la conductele de apă ale blocurilor învecinate, însă nici până în acest moment nu s-a stabilit cu exactitate cauza acestei surpări. Între timp, a început să se taseze carosabilul în jurul gurilor de canalizare, pe porţiunea dintre Str. Apollo şi Str. G-ral Eremia Grigorescu. "Lângă canalizări este o problemă legată de compactarea terenului, înainte de turnarea asfaltului. Este o deficienţă de execuţie care intră în sarcina constructorului, pentru remediere", ne-a spus directorul Iuliana Neagu.

Reamintim că reabilitarea străzii Griviţei trebuie finalizată integral până în luna septembrie a acestui an. Întreaga lucrare costă opt milioane de euro, sumă acoperită, în mare parte, de un împrumut nerambursabil, primit de la Uniunea Europeană. Lucrarea este executată de firma "Tehnologica Radion" Bucureşti.




Categorie articol: 

Comentarii