Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Formarea cadrelor didactice in proiectul "Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate"

In acest week-end, la Casa Corpului Didactic si in scolile din localitatile: Sutesti si Gradistea au avut loc activitati de formare a cadrelor didactice din scolile pilot implicate in proiectul "Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate". Directorul CCD, prof. Daniela Dima, a precizat ca in timpul acestor actiuni cadrele didactice au demonstrat interes pentru perfectionare si dezvoltare personala, pentru a aduce noul in viata scolii si a elevilor cu care lucreaza. La Scoala din Viziru participa cadre didactice de la Bertestii de Jos, Lanurile si Viziru, la Scoala din Sutesti cadre didactice de la Sutesti si Gradistea. La centrul de la CCD au venit dascali de la Scoala nr. 24, nr. 20 si gradinita nr. 12 si scoala din Valea Canepii. Actiunea de la CCD s-a desfasurat la Centrul de resurse infiintat de la 1 noiembrie, care urmareste sa vina in sprijinul tuturor cadrelor didactice, in curs de calificare sau deja calificate, ce vor sa realizeze perfectionarea profesionala si personala.
La aceasta activitate de formare participa aproximativ 200 de cadre didactice din toate unitatile scolare implicate in acest proiect. Cadrele didactice participante isi dezvolta noi competente de lucru la clasa cu copii aflati in nevoi speciale si invata sa foloseasca cu succes noi metode de predare activ-participative. In cadrul stagiului de formare, cadrele didactice vor parcurge 7 module, in total 60 de ore de formare. Dintre cele mai interesante module se pot aminti: "Managementul schimbarii", "Dezvoltare de abilitati de scris - citit socotit la adulti", "Curriculum la decizia scolii" sau "Scoala si comunitatea".
Cei sapte formatori, sint cadre didactice din scolile pilot, specialisti de la Centrul Judetean de Asistenta Psihopedagogica, inspectori de la Inspectoratul Scolar Judetean, care au participat, timp de doua saptamini, la formarea formatorilor de la Sinaia




Categorie articol: 

Comentarii