Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Elevii Colegiului Economic “Ion Ghica” au pus în scenă un spectacol de excepţie în Piaţa Traian

ieri, sute de tineri s-au adunat în Centrul Vechi şi au transmis mesaje importante, menite să prevină episoadele de violenţă, abuz sau bullying

 

Poliţiştii brăileni au făcut echipă cu elevii Colegiului Economic “Ion Ghica” Brăila, în cadrul unui demers inedit prin care au dorit să transmită că vârsta adolescenţei ar trebui să nu mai fie umbrită de episoade de violenţă, abuz sau bullying. A fost vorba despre o acţiune desfăşurată în ziua de 22 mai, dedicată prevenirii victimizării minorilor, din cadrul evenimentului naţional “Săptămâna prevenirii criminalităţii”.

Timp de o oră, Centrul Vechi al Brăilei a fost animat de elevii Colegiului Economic “Ion Ghica” Brăila, care, prin vestimentaţie, muzică şi mesaje au amintit trecătorilor şi lor înşişi, despre frumuseţea vârstei la care sunt, neînţeleasă poate de adulţi. Tinerii adolescenţi i-au luat alături pe profesori, poliţişti şi trecători, încântându-i cu momente de suspans şi oferindu-le, la finalul reprezentaţiei, inima lor.

Cei 400 de elevi strânşi în Piaţa Traian, au întruchipat atât tristeţea care cuprinde un copil aflat într-o situaţie de abuz, violenţă sau marginalizare - prin capetele plecate şi mâinile strânse la nivelul pieptului sau prin simbolul cutiei albe, însemnată cu negru, cât şi bucuria de a trăi şi de a spera a acestei vârste - prin mesajele lăsate în urma lor,  mesajele unei generaţii care îşi doreşte o lume fără violenţă sau abuzuri. “Elevii ne-au arătat, prin simpla prindere a mâinilor şi zâmbetele lor, cum îşi pot deschide sufletele curate către lume, grupul amorf care părea la început, transformându-se într-o mare şi generoasă inimă, în care suntem bineveniţi toţi cei care le înţelegem vârsta, năzuinţele, manifestările, temerile şi speranţele”, au precizat reprezentanţii Inspectoratului de Poliţie Judeţean Brăila, organizatori ai evenimentului.

COAUTOR ARTICOL: 



Categorie articol: 

Comentarii