Mergi la conţinutul principal

"Electrica" Braila a emis deja primele facturi de regularizare

O parte dintre braileni au inceput sa primeasca acasa factura de regularizare privind consumul de energie electrica, conform noului program de facturare "Open SGC". Asta la doar citeva zile diferenta dupa ce au primit si platit prima factura de estimare emisa de "Electrica" in acelasi sistem. Asa cum au precizat specialisti ai companiei, explicatia primirii celor doua facturi (prima de estimare, iar a doua de regularizare) la doar citeva zile diferenta intre ele este aceea ca, la nivel local, consumatorii casnici au fost impartiti in 3 grupe de citire a contorilor. In mod automat cei care au primit zilele acestea si factura de regularizare fac parte din prima grupa.
Practic in noul sistem "Open SGC" aplicat din acest an consumatorilor braileni, prima factura emisa de "Electrica" a estimat un consum de energie electrica de la ultimul index citit in 2005, pina la finele lunii ianuarie. In paralel insa au inceput si citirile pentru consumatorii din prima grupa si ca atare a aparut si prima regularizare. Asa cum a subliniat conducerea "Electrica" Braila au fost inregistrate cazuri in care factura de regularizare a fost "0" sau chiar cu "minus", adica situatiile in care estimarea consumului de energie electrica a fost aproximativ egala sau chiar mai mare decit consumul efectiv inregistrat.
Din ianuarie 2006, "Electrica" Braila a trecut la implementarea unui nou sistem de citire/facturare/incasare a energiei electrice care permite consumatorilor braileni plata facturilor, in afara de casieriile "Electrica", si la casieriile mai multor unitati bancare si postale. Potrivit noului sistem factura la energia electrica este trimisa consumatorilor prin posta, asa cum procedeaza si alti furnizori de utilitati publice. Dupa ce brailenii primesc prin posta factura clientii din mediul urban o vor putea achita la orice casierie "Electrica", precum si la oficiile postale si bancile "Romexterra Bank", "Banca Transilvania" si "Banca Comerciala Carpatica". Important de precizat este ca noul sistem presupune ca ciclul normal de facturare, cuprins intre doua citiri ale furnizorului, numite "de regularizare", sa fie de 3 luni, constind in doua facturi de consum estimat si o factura de regularizare. Astfel, citirile de regularizare se fac la fiecare 3 luni aproximativ la aceeasi data in cadrul lunii.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro