Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Duhoare, muște și mizerie lângă magazine și terase de pe strada Școlilor

* problema este cauzată de amplasarea total neinspirată, fix pe trontuarul din intersecția cu Aleea Învățătorilor, a unor containere pentru colectarea deșeurilor menajere

 

 

 

Inestetic, neigienic. Este vorba de amplasarea a trei containere destinate colectării deșeurilor menajere ale populației de la intersecția Străzii Școlilor cu Aleea Învățătorilor, aparținând RER Brăila.

 

O problemă ar fi de ordin estetic, amplasarea acestora ridicând semne de întrebare pentru oricine ajunge în zonă. Trecând peste faptul că sunt situate pe trotuar, împiedicând astfel accesul pietonilor, imaginea unor containere descoperite, pline uneori până la refuz, lângă care se află resturi căzute sau aruncate intenționat, nu este compatibilă cu cea a unui municipiu ce se vrea a fi modern și civilizat. De jur împrejur se află blocuri, agenți economici cu diferite activități, și exact în colțul unei intersecții foarte circulate, cele trei containere ies neplăcut în evidență. Din orice unghi ai privi, este imposibil să nu remarci un “loc al gunoaielor”, situat “la față”.

 

Mai mult, zona este invadată la propriu de roiuri de muște. Clienții celor două terase din vecinătate sunt încontinuu agasați de insectele care se plimbă între aceștia și gunoaiele descoperite, aflate la câțiva metri distanță. Odată cu creșterea temperaturilor, mirosul emanat devine insuportabil.

 

“N-au ce căuta dom’le aici! Uitați și dumneavoastră, e plin de muște peste tot. Se suie pe tine, te ciupesc... Ieri la fel, azi la fel, în fiecare zi e la fel. Și miroase de nu poți suporta. Vrei să vii să te relaxezi, seara, după o zi de muncă și te zăpăcesc muștele. Mai rău ca la porci“, s-a plâns un client al terasei din vecinătate.

 

Oamenii spun că s-ar putea identifica alte zone, în spatele blocurilor, ceva mai ascunse, pentru amplasarea respectivelor tomberoane. S-ar putea păstra astfel o imagine a zonei, curată și estetică.

 

 

 




Categorie articol: 

Comentarii