Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Din 1 iulie încep lucrările la Calea Galaţi

De luna viitoare încep lucrările şi la celelalte două proiecte de reabilitare/modernizare a unor artere rutiere importante ale oraşului. Este vorba, evident, despre lucrările la Calea Călăraşilor şi Calea Galaţi. De fapt, aşa cum a explicat edilul-şef Aurel Simionescu, ordinea începerii este inversă, în sensul că întâi încep lucrările la Calea Galaţi şi imediat după aceea la Calea Călăraşilor. "Am semnat începerea lucrărilor la Calea Galaţi dinspre Bulevardul Dorobanţilor până la strada Mircea Mălăeru. Probabil în jurul datei de 1 iulie, după ce-şi organizează şantierul, vor începe lucrările. În principiu, ne dorim ca, în prima parte, să se pornească lucrările la podul rutier şi să se analizeze structura de la podul cu liniile de tramvai, urmând ca circulaţia să se realizeze pe un sens unic până aproape de intersecţia cu Bulevardul Dorobanţilor, pentru a se merge apoi pe o rută ocolitoare a intersecţiei şi să se reintre în oraş pe Calea Galaţi", a declarat sursa citată. De asemenea, primarul a precizat că este foarte aproape cu finalizarea discuţiilor cu adjudecatarii lucrărilor la proiectul de pe Calea Călăraşilor. "Practic, dacă încep lucrările şi pe celelalte două şantiere în pregătire şi mă refer la Calea Călăraşilor şi la Calea Galaţi, undeva începând cu 15 - 20 iulie, până la finele anului nu vom mai putea circula cu tramvaiul decât dinspre Radu Negru până în zona Barieră şi de la Depoul Radu Negru spre Staţiunea Lacu Sărat. Cu alte cuvinte, într-un interval de 4 - 5 luni va fi oprită circulaţia tramvaielor în oraş, astfel încât să se poată lucra la liniile de tramvai şi pe Calea Călăraşilor, şi pe Bulevardul Dorobanţilor, şi de Calea Galaţi, urmând ca, după aceea, să se reia circulaţia pe Calea Călăraşilor şi pe Calea Galaţi întrucât, în continuare, pe Dorobanţi tramvaiele nu vor circula în interiorul celor 2 ani cât durează lucrările", a mai spus Simionescu.
Cu privire la aceste proiecte, conducerea societăţii de transport în comun aparţinând municipalităţii, adică SC "Braicar" SA, a anunţat că vor fi introduse autobuze în traseele de tramvai, pentru a suplini lipsa acestora. De altfel, soluţia se aplică de aproape o lună în cazul proiectului ce vizează Bulevardul Dorobanţilor, imediat după ce a fost închis tronsonul de bulevard cuprins între Apollo şi Gării.
Reamintim că asocierea de firme adjudecatare ale contractului pentru proiectul cu reabilitarea/modernizarea Căii Călăraşilor sunt SC "Tancrad", "Euro Construct" şi "Max Boegl" ca lider de grup. De altfel, aceleaşi firme lucrează şi la şantierul de pe Bulevardul Dorobanţilor, cu menţiunea că asocierea include în plus şi compania "Swietelsky Baugesellschaft". În ce priveşte contractul pentru modernizarea sectorului din Calea Galaţi, aici este un sigur adjudecatar, firma "Tehnologica Radion", care lucrează şi pe strada Griviţei.




Categorie articol: 

Comentarii