Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Deocamdată, doar ”cârpeli” pe strada Grigore Alexandrescu

* această importantă arteră rutieră a cartierului Radu Negru urmează să se transforme radical în urma unei investiții masive din fonduri europene * până atunci, însă, persistă aceeași degringoladă pe care o știm ”de când lumea”

 

 

 

Dacă în cartierul Radu Negru se asfaltează ultimele străzi dintre Chişinăului şi Castanului, nu acelaşi lucru se întâmplă cu strada Grigore Alexandrescu, care până nu demult era plină de ditamai gropile şi băltoace cu apă şi noroi. Situaţia s-a mai ameliorat, prin astuparea cu piatră sau ce rezultă din procesul tehnologic al asfaltării, dar nu putem spune că totul este ca la carte. Mai ales că ploile, zăpada şi chiar traficul auto va zădărnici aceste cârpeli, strada redevenind un adevărat şvaiţer. “Este vorba de plombări pe care le-am făcut pentru ca circulaţia auto să fie totuşi una acceptabilă” , ne-a declarat Marius Termegan, şeful Direcţiei Tehnice a primăriei. Lucrările de amploare şi definitive vor demara la anul, odată cu accesarea unui program european destinat acestui obiectiv – demersurile fiind avansate.

Cât priveşte acele gropi din zona trecerii la nivel a liniei de tramvai cu Șoseaua de Centură, care sunt un adevărat calvar pentru miile de autovehicule care tranzitează pe aici, obligaţia rezolvării situaţiei este în răspunderea Braicar, potrivit directorului Termegan. Care Braicar, nu-i aşa,  este în subordinea… Primăriei. Tot Braicar ar trebui să lase liber şi trotuarul de lângă depou, unde mai sunt de ridicat ultimele plăci mari de beton, cu o istorie întreagă privind deţinătorul şi custodia lor. Ani de zile, au fost depozitate pe acel trotuar care s-ar preta, de ce nu, să preia traseul unei  piste pentru biciclete, care, paralel cu linia de tramvai , ar duce până în staţiunea Lacu Sărat. Până atunci însă, mai sunt de rezolvat şi alte aspecte: sistematizarea pe verticală a străzii Chişinăului, chiar lângă depoul în a cărei incintă este “o dezordine organizată” de pavele, traverse din beton, capace (rame) de canalizare etc –depozitate acolo într-un mod aleatoriu. Apoi, desfiinţarea haldelor de gunoi  prezente până spre linia de centură. Denivelările, gropile şi situaţia liniei de tramvai  (tasată , cu macaz cu tot) din  intersecţia cu Şoseaua Buzăului, reprezintă un alt aspect de rezolvat...

 




Categorie articol: 

Comentarii