Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Consilierii şi-au dat girul pentru noua organigramă a CJ Brăila

Proiectul lui Viorel Mortu referitor la noua organigramă a Consiliului Judeţean a fost aprobat, ieri, în unanimitate, fără niciun fel de dezbatere sau comentarii. Singurul doritor să facă anumite precizări în privinţa problemelor cu care se confruntă instituţia în prezent sau a noutăţilor aduse de adoptarea noii organigrame a fost chiar preşedintele interimar al CJ Brăila. "Această organigramă este rezultatul unei munci îndelungate, de etapă, cu fel de fel de runde de convorbiri, de analize, de comparaţii cu alte judeţe. În urmă cu aproape o lună am ajuns la o concluzie, la o formă pe care o considerăm definitivă, în care credem. E o organigramă mai bună pentru că vrea să fie mai eficientă. Asigură, în primul rând, după opinia mea, un flux mai bun al comunicării între compartimente şi nu doar pe unidirecţional - rază cu preşedintele, pentru că aşa era înainte. Acum e o formulă mai fluidă, dacă îmi daţi voie să spun aşa. În al doilea rând, ne propunem să rezolvăm una dintre situaţiile delicate, ca să nu zic drame, pe care le avem la două compartimente: Direcţia Tehnică şi Achiziţii Publice. Acolo avem probleme speciale cu blocarea posturilor, dar şi cu absenţa oamenilor care să lucreze în domeniu", a declarat Viorel Mortu. În aceeaşi ordine de idei, sursa citată a mai adăugat că a mărit numărul de personal în cadrul celor două compartimente extrem de importante pentru instituţie, posturi ce urmează să fie scoase la concurs cât mai curând. "De asemenea, am mărit numărul de persoane la Audit deoarece sunt neauditate sectoare de 10 ani. O afirmaţie dură fac acum, dar este realul care mă îndrepăţeşte să spun asta. Este o situaţie inacceptabilă. De aceea, acolo am sporit cu încă o persoană şi avem patru posturi la Audit, cum nu a fost până acum. Am găsit resurse, integrându-ne în buget şi în numărul de persoane pe care îl cere Prefectura Brăilei să creăm o structură de turism în cadrul judeţului, o structură de cultură şi un reprezentant care să răspundă de compartimentul atât de complicat, Sănătatea. Niciuna dintre acestea nu era până acum. Sigur, mai sunt şi alte chestiuni delicate. De exemplu, purtătorul de cuvânt. Ditamai instituţia avea ocazional comunicate de presă. Nu e normal. De aceea am încercat să rezolvăm aceste chestiuni pe care le-am văzut ca elemente rămase în urmă sau uşor defazate cu ritmul cerut de o instituţie ca aceasta în plan judeţean şi în plan naţional, prin colaborare cu instituţiile statului", a mai completat Viorel Mortu. Social democratul a solicitat opinii din partea consilierilor judeţeni în privinţa proiectului, însă, spre surprinderea sa, nimeni nu a dorit să ia cuvântul.
Reamintim că potrivit noii organigrame, CJ Brăila ar trebui ca până la finalul lui 2015 să scoată la concurs 17 posturi. Printre acestea se numără şi cinci poziţii de conducere pentru care se intenţionează ca în toamnă să se organizeze concursurile de ocupare, fie prin promovare, fie prin recrutare. Perioada exactă în privinţa concursurilor, precum şi alte detalii vor putea fi stabilite acum, după aprobarea noii organigrame.

 




Categorie articol: 

Comentarii