Mergi la conţinutul principal

Concurs neinspirat lansat de Malaysia Airlines, cu trimitere la momentul morţii

Compania aeriană Malaysia Airlines a lansat un concurs în Australia şi Noua Zeelandă prin care îi invită pe cei care doresc să câştige un bilet de avion sau un iPad să îşi mărturisească "bucket list"-ul - lucrurile pe care vor să le facă înainte să moară.
O strategie de marketing era de aşteptat din partea unei companii care mai are încă de suferit din cauza tragediilor în care au fost implicate zborurile MH17 şi MH370, dar numele competiţiei este cel puţin bizar: "Ultimul meu bucket list", potrivit TIME.com.
Participanţii aveau de răspuns la întrebarea: "Ce şi unde ai vrea să tai de pe bucket list-ul tău?"
"Bucket list", potrivit definiţiei oferite de enciclopedia britanică Merriam-Webster, defineşte "o listă de lucruri pe care cineva nu le-a făcut dar pe care vrea să le facă înainte să moară".

Concurs retras

Concursul, demarat în urmă cu patru zile, pare să fi fost retras, după cum arată şi link-ul original, însă un fişier cu regulamentul mai putea fi găsit aici în momentul publicării acestui articol.
O gafă asemănătoare a fost făcută în 2003 de Comitetul de Turism al din Hong Kong, care a avut o campanie ce le promitea potenţialilor vizitatori că "Hong Kong îţi va tăia răsuflarea". În acea perioadă, SRAS - sindromul respirator acut sever - provocase moartea a aproximativ 100 de oameni, în special în Hong Kong şi China.

Sursa foto: activenews.ro

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro