Mergi la conţinutul principal

CJP lucreaza intens la constituirea arhivei electronice

Casa Judeteana de Pensii (CJP) se afla in plin proces de preluare a datelor din carnetele de munca ale brailenilor, pentru a realiza arhiva electronica a institutiei. In activitatea de preluare a informatiilor este nevoie insa si de copiile dupa buletinele de identitate ale salariatilor, documente care trebuie aduse la sediul din Calea Calarasilor nr. 19, atit de catre persoanele fizice care au documentele acasa, cit si de catre angajatorii braileni.
Daca in ceea ce priveste datele pentru brailenii care sint angajati, actiunea a inceput inca din aprilie 2006, pentru cei care nu sint salariati si nici pensionari, actiunea a inceput abia in aceasta luna. Astfel, in fiecare zi de vineri, intre orele 8.30 - 12.30, la ghiseul nr.4 situat la parterul CJP, brailenii pot veni cu documentele necesare acestei operatiuni. "In temeiul prevederilor art. 2, al. 12 din HG 1768/2005 privind preluarea din carnetele de munca a datelor referitoare la perioadele de stagiu de cotizare realizat in sistemul public de pensii anterior datei de 1 aprilie 2004, persoanele care au in pastrare propriul carnet de munca, in care sint consemnate inscrisuri anterior datei mentionate (1 aprilie 2004) si care au domiciliul sau resedinta pe raza teritoriala a judetului Braila, au obligatia de a pune carnetul de munca la dispozitia CJP Braila, daca datele din aceste carnete nu au fost preluate deja sau daca persoanele in cauza nu au calitatea de beneficiar al unei categorii de pensii. Toate carnetele de munca trebuie sa fie insotite de o copie a actului de identitate", se precizeaza intr-un comunicat al CJP Braila. Potrivit datelor furnizate de Sorin Enache, director executiv al CJP Braila, pina-n prezent au fost prelucrate datele din aproximativ 50.000 de carnete de munca, apartinind in special persoanelor care sint angajate. Mai exista unitati mari care nu au depus inca actele necesare efectuarii acestor operatiuni, dar si foarte multe persoane fizice care au carnetele de munca acasa. Termenul limita pentru centralizarea datelor este de 31 decembrie 2007.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro