Mergi la conţinutul principal

Cât de “terminat” e sistemul de alimentare cu energie a Centrului Vechi al Brăilei?

• după ce, în luna martie, s-au produs două avarii majore, dintre care ultima a necesitat mai mult de trei ore pentru remediere, am încercat să aflăm de la sucursala locală “Electrica Distribuţie” care este starea echipamentelor din zona centrală a municipiului • am solicitat informaţii şi despre situaţia investiţiilor şi despre personalul şi dotarea tehnică a echipelor de intervenţie • răspunsul primit  nu a lămurit nici pe departe aceste aspecte

 

În ultima perioadă, a crescut frecvenţa avariilor la reţeaua electrică din Centrul Vechi al Brăilei. Ultimul incident de acest gen s-a produs în data de 28 martie, livrarea energiei fiind oprită timp de circa trei ore şi jumătate. Asta după ce, la începutul aceleiaşi luni, a mai fost o avarie care a necesitat mai mult de o oră şi jumătate până la reluarea furnizării de energie electrică pentru o parte dintre abonaţii din zona centrală a muncipiului.

Am încercat să aflăm de la filiala brăileană a “Electrica Distribuţie” de ce incidentele de acest gen sunt atât de frecvente în Centrul Vechi. Într-o solicitare de presă adresată instituţiei am întrebat dacă se poate vorbi despre o lipsă a investiţiilor în această zonă a oraşului care a dus la învechirea echipamentelor şi defectarea frecventă a acestora. “Echipele de intervenţie au suficient personal şi dotarea tehnică necesară, astfel încât să poată acţiona cu promptitudine pentru remedierea în timp util a unor astfel de avarii? Pentru corecta informare a cititorilor noştri, vă rugăm să precizaţi natura avariei din data de 28 martie şi de ce a durat mai mult de trei ore remedierea ei”, le-am solicitat celor de la “Electrica”, mulţumindu-le anticipat pentru răspunsurile ce urmau să ne fie oferite, care speram să fie cât se poate de detaliate!

Spre dezamăgirea noastră, însă, răspunsul primit de la Biroul de Presă al “Electrica Distribuţie” Brăila a fost cât se poate de scurt şi la obiect, fără a conţine nici pe departe informaţiile solicitate, despre starea echipamentelor din componenţa sistemului de distribuţie a energiei electrice din Centrul Vechi al Brăilei. Niciun cuvânt despre investiţiile făcute în ultima perioadă în aceste echipamente şi nici despre situaţia personalului echipelor de intervenţie şi dotarea tehnică a acestora...

“În urma solicitării dumneavoastră, vă informăm că în data de 28.03.2019, în jurul orei 16:10, s-a produs un deranjament colectiv în instalaţiile de distribuţie aparţinând SDEE Brăila. Au fost afectaţi consumatori din zona Centrului Istoric al Municipiului Brăila.

Până la orele 18:55, echipele SDEE Brăila au remediat total această avarie. Avaria a fost cauzată de defectarea unei coloane trafo de medie tensiune la nivelul unui post de transformare situat în această zonă.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi vă asigurăm că SDEE Brăila este interesată permanent de alimentarea în bune condiţii a utilizatorilor reţelei electrice de distribuţie”, se precizează în răspunsul primit de la Biroul de Presă SDEE Brăila.

În schimb, cei care au redactat răspunsul respectiv, au avut grijă să precizeze că  “Societatea de Distribuţie a Energiei Electrice Muntenia Nord (SDEE Muntenia Nord), parte a Grupului Electrica, este operatorul de distribuţie a energiei electrice care deserveşte zona de Nord a Munteniei. Compania îşi desfăşoară activitatea în judeţele Vrancea, Galaţi, Buzău, Brăila, Prahova şi Dâmboviţa, având o arie de operare de aproximativ 29.000 kilometri pătraţi.

Cu o tradiţie de 120 de ani, SDEE Muntenia Nord oferă servicii pentru aproximativ 1.3 milioane de consumatori, prin intermediul unei reţele de distribuţie cu o lungime de peste 73.000 kilometri şi a unei echipe de peste 2.260 de angajaţi”.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro