Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Brandul se face pe traditie, nu pe lucruri de construit in viitor

Liberala Diana Tusa este nemultumita de faptul ca ori de cite ori spune ca vine la Braila, prietenii din capitala o tachineaza zicindu-i ca vine la "tanti Elvira". Tusa considera ca acest lucru este un singur exemplu privind cam ce inseamna un element care da faima unui oras si ar trebui sa dea de gindit autoritatilor locale, aflate in cautarea unor obiective turistice de realizat in viitor, care sa constituie brandul Brailei: "Din punctul meu de vedere, chestiunea aceasta cu Rebrading Braila este prost gindita. Nu poti sa rebranduiesti pe ceva ce se va intimpla in viitor. Trebuie gasit ceva unic pentru Braila, care i-a dat faima pina acum. Credeti ca mie imi convine cind, la Bucuresti, de cite ori spun ca ma duc la Braila, mi se raspunde “iar te duci la tanti Elvira?” Nu-mi convine, mai degraba mi-ar placea sa mi se spuna “iar te duci la olimpicii aia?”, sau ceva de genul acesta. Promisiuni ca se va face si se va drege am auzit cu totii, nu stiu cit mai impresioneaza pe vreunul".




Categorie articol: 

Like / Share

Comentarii