Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Brandul "hermosa" dă ora exactă a modei la Brăila

Iar eticheta "hermosa", brandul brăilean care s-a făcut cunoscut din 1994 pe piaţa confecţiilor textile pentru damă, le oferă clientelor garanţia calităţii superioare la preţuri medii şi indică "ora exactă" în materie de modă.

De la înfiinţare, "hermosa" şi-a etalat produsele în magazinele proprii deschise, rând pe rând, în Brăila şi Focşani, ca veritabile barometre comerciale şi de fashion. Dorinţa de a fi performant a condus foarte uşor la un profesionalism care a consacrat ca brand "hermosa" şi a dat pieţei locale de fashion un competitor veritabil, cu pretenţii şi stil. În decembrie 2009, "hermosa" a abordat un nou concept, deschizând un magazin sub propria marca în Promenada Mall şi s-a pliat astfel pe ambiţiosul proiect de extindere a centrului comercial. Odată cu inaugurarea noii zone de food&entertaiment, la începutul lunii aprilie a acestui an, magazinul "hermosa" şi-a dublat spaţiul comercial. Magazinul din mall este locul unde producătorul are posibilitatea de a intra în contact direct cu clientul final, ceea ce constituie un avantaj în câştigarea unei poziţii importante pe piaţă şi în viitor. Brandul "hermosa" mai are deschis un magazin propriu în centrul istoric al Brăilei şi unul în complexul comercial Promenada Focşani. De asemenea, intenţionează să extindă reţeaua în Constanţa, Sibiu, Ploieşti şi Craiova, în acest an urmând să fie inaugurate două dintre aceste investiţii.

Magazinele "hermosa" au fost gândite ca puncte de atracţie pentru clientelă, atât prin intermediul vitrinelor, care au un concept practic şi prezintă, săptămână de săptămână, cele mai recente tendinţe în materie de fashion, dar şi prin completarea permanentă a colecţiilor. "Ne interesează ca magazinul, în ansamblul lui, să fie un punct de atracţie pentru cliente. Pot veni să probeze de o sută de ori, nu trebuie să cumpere ceva. Pentru noi este foarte important să le prezentăm, într-un mod aparte, tendinţele în modă. Îmi place să cred că magazinul nostru dă ora exactă în ceea ce se poartă", spune Adrian Staicu, director de producţie şi asociat. Brandul este dedicat unui segment de piaţă reprezentat de femei active, care doresc să fie în trend, dar mai ales vor produse de calitate, însă nu exclusiviste. "Produsele sunt, într-o proporţie foarte mare, create şi executate în Brăila. Există şi game pe care le importăm sau le comandăm sub brandul nostru, unor parteneri din ţară şi din străinătate. Ţinem foarte tare ca multe dintre produsele care nouă ne plac şi simţim că ne reprezintă să aibă brandul «hermosa». Primul filtru al brandului nostru este calitatea, urmează cel al vandabilităţii (trend şi accesibilitate) şi, mai apoi, proprietatea produsului de a se «transforma» în plăcerea de a cumpăra", ne asigură Adrian Staicu.

Managementul "hermosa" a reuşit, după ani de studiu şi practică, să stabilească un echilibru între calitatea ridicată a ţesăturilor folosite şi costurile de producţie mai scăzute, astfel încât preţul produsului final să fie unul mediu. Directorul de producţie al companiei recunoaşte că vitrina "vinde", dar primul contact al cumpăratorului, în magazinul brandului, este cel cu angajatele. De aceea, este importantă formarea profesională a vânzătoarelor, care urmează cursuri de specializare, astfel încât să poată răspunde cerinţelor clientelei, să fie cât mai active la cabină şi chiar să ofere sugestii în materie de vestimentaţie, creând un cadru profesionist, bazat pe faptul că "Noi, brăilenii, trebuie să înţelegem că avem dreptul la un comerţ civilizat", aşa cum concluzionează Adrian Staicu.




Categorie articol: 

Comentarii