Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Banii pentru Dorobanţi se puteau băga într-un plan urbanistic cu impact

După ce a etichetat schimbarea liniilor de tramvai de pe Bulevardul Dorobanţilor ca reprezentând, din punct de vedere economic, "o mare gaură", Gheorghe Chiru, liderul PP Brăila, a dezvoltat mai mult subiectul în ultima conferinţă de presă. Concret, Chiru consideră că o variantă mult mai folositoare cetăţenilor ar fi fost dacă municipalitatea, în loc de-a schimba liniile de tramvai, ar fi dezvoltat pe Dorobanţilor un plan urbanistic de impact, care ar fi transformat artera de circulaţie într-un "bulevard în adevăratul sens al cuvântului, cu parcări, cu tot tacâmul".
"Dorobanţiul ăsta pe care-l văd scormonit şi se toarnă nişte betoane nu are nimic comun cu acea linie de tramvai, care îl îngustează. În loc să faci un bulevard larg, cu o linie de autobuze care circulă foarte bine, au băgat nişte betoane şi milioane de euro într-un loc care nu înseamnă decât o arteră secundară, fără trafic, fără acoperire (...) Acesta era momentul în care Bulevardul Dorobanţilor putea deveni un bulevard în adevăratul sens al cuvântului, cu parcări, cu tot tacâmul, făcut cu o viziune altcumva decât se vrea acum. Astfel, ar fi realizat ceva util. Acei bani se puteau băga într-o lucrare cu efect, într-un plan urbanistic cu impact, şi aici mă refer la cei care vin din exterior şi ies cu cea mai mare viteză din oraşul ăsta, pentru că e un dezastru", a declarat şeful filialei judeţene a Partidului Poporului Brăila.
Reamintim că proiectul de reabilitare şi modernizare a Bulevardului Dorobanţilor costă circa 30 milioane de euro. Lucrările, care trebuie finalizate până în primăvara lui 2013, au fost câştigate prin licitaţie de asocierea de firme "Max Boegl" Germania - "Tancrad" Galaţi. "Tancrad" lucrează la modernizarea infrastructurii bulevardului, în timp ce de refacerea căii de rulare a tramvaielor se ocupă subcontractorul "Switelsky" Austria.




Categorie articol: 

Comentarii