Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Au inceput pregatirile pentru TNA 2008

Camera de Comert, Industrie si Agricultura Braila, in colaborare cu Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala a Judetului Braila, organizeaza, in perioada 25-28 septembrie, cea de a XVII-a editie a Tirgului National de Agricultura - TNA 2008.
Editia din acest an se va desfasura, in premiera, pe platforma exterioara a supermarketului Selgros Cash&Carry de pe soseaua Rm. Sarat, renuntindu-se astfel, dupa 16 ani, la locatia traditionala a tirgului, respectiv la Sala Polivalenta.
"Anual, TNA incearca sa concentreze in spatiul expozitional brand-uri importante la nivel national si international. In acest an dispunem de o suprafata mai generoasa, motiv pentru care si-au anuntat participarea la tirg un numar de 42 de societati comerciale care vor spori paleta expozitionala prin oferta de produse si servicii", ne-a declarat Ioan Chiriacescu, directorul executiv al Camerei brailene.
Dintre firmele participante 12 sint din Braila, iar 30 din tara, din Bucuresti, Timisoara, Sibiu, Constanta, Neamt, Focsani si Buzau.
Vor fi expuse utilaje agricole, tractoare, combine, instalatii de irigat si componente pentru reabilitarea echipamentelor de irigat, mori de porumb, tocatoare si malaxoare de furaje, motopompe, motocultoare, motocoase, aparate de stropit, echipamente de gradina, generatoare de curent, masini fitosanitare, atomizoare, pompe submersibile, masini de tratat seminte, instalatii de ierbicidat, sisteme pentru depozitat cereale, masini de imprastiat ingrasaminte, produse de patiserie, morarit si panificatie, produse din soia, ingrasaminte, pesticide, seminte, autoutilitare pentru transport marfa. De asemenea, nu vor lipsi produsele si serviciile bancare, precum si societatile de cercetare si studii pentru agricultura.
"Editia din acest an isi propune sa aduca o oferta si mai bogata decit in ceilalti ani, deoarece zona Brailei este recunoscuta pentru potentialul sau in domeniul agricol, constituind o reala oportunitate de promovare pentru orice societate care doreste sa-si promoveze produsele si sa-si mareasca numarul contactelor si contractelor de afaceri", a subliniat Ioan Chiriacescu.




Categorie articol: 

Like / Share

Comentarii