Mergi la conţinutul principal

Angajatii de la "Ying - Yang" se pling ca sint agresati de soferii carora le blocheaza rotile

La doua saptamini de la demararea activitatii de blocare a rotilor autoturismelor parcate neregulamentar pe domeniul public, administratorul firmei "Ying Yang Security" isi exprima nemultumirea fata de atitudinea violenta a soferilor care se considera nedreptatiti. In acest sens, Cornel Musat a organizat, ieri, o conferinta de presa la care au fost invitati viceprimarul Lucian Tilea, directorul societatii "Braicar", Cornel Sandulescu si un reprezentant al Politiei Rutiere, inspector principal Bogdan Zotoi.
Administratorul "Ying - Yang" a explicat ca serviciul de blocare roti a plecat de la ideea de a reda trotuarul pietonilor, care de multe ori sint nevoiti sa mearga pe sosea deoarece pe zona destinata lor sint parcate masini. Musat recunoaste ca parcarile din municipiu sint insuficiente, dar spune ca trotuarul este destinat circulatiei pietonilor.
"Doresc sa ma adresez soferilor care se considera nedreptatiti. Serviciul a fost creat pentru disciplinarea soferilor si nu pentru a-i deranja. Daca e sa ne uitam la statistici cred ca sint mai multi pietoni in municipiu decit conducatori auto. Stim ca nu sint parcari suficiente de aceea am actionat in zonele centrale numai intre orele 8.00 - 20.00 astfel incit oamenii sa isi poata parca masinile seara in fata locuintelor. Si eu sint sofer, incerc sa ii inteleg pe cei nemultumiti, dar am facut cunostinta cu acea caracatita prin alte orase. Trotuarele sint pentru pietoni", a spus Cornel Musat.
Acesta a precizat ca, la un moment dat, firma a fost acuzata ca nu a facut suficienta mediatizare a activitatii, dar timp de o luna de zile s-au dat numai avertismente, astfel incit conducatorii auto sa stie ca nu au voie sa parcheze in anumite zone destinate pietonilor si sa evite pe viitor blocarea rotilor. In prezent firma detine 40 de caracatite cu care actioneaza in zonele stabilite de comun acord cu Politia Rutiera, Primaria si Braicar. Este vorba despre Centrul Vechi al orasului, strada Mihai Eminescu, Calea Calarasilor si zona bulevardelor.

Blocarea rotilor ii enerveaza la culme pe soferi

Administratorul "Ying - Yang" le solicita cetatenilor sa se comporte civilizat atunci cind o patesc pentru ca oricine greseste trebuie sa plateasca. El a precizat ca toti soferii sint tratati la fel si ca au existat si "vip-uri" locale care s-au trezit cu rotile blocate pentru ca au parcat neregulamentar.
"Oamenii sint violenti, adreseaza injurii angajatilor care se ocupa de montarea "caracatitelor", ne zgirie masinile. Aceste dispozitive nu trebuie fortate deoarece deteriorarea lor se pedepseste conform legii. Amenda se plateste pe loc, iar in 10 - 15 minute se face deblocarea. Exista presiuni vizavi de acest serviciu, este o problema cind o firma privata vrea sa desfasoare o astfel de activitate. Blocarea rotilor se face strict pe domeniul public, pe trotuare, pe partea carosabila actioneaza politistii. In curind speram sa incheiem o colaborare cu Politia Rutiera astfel incit sa putem actiona si pe partea carosabila", a spus Cornel Musat.
Acesta a mai precizat ca in colaborare cu Directia de Administrare si Gospodarire Locala se va lua masura completarii indicatoarelor de semnalizare in zonele unde este interzisa parcarea, dar pina atunci soferii sint atentionati sa nu parcheze masinile pe spatiile verzi din parcuri sau statiunea Lacu Sarat, pe aleile pietonale, in piete, scuaruri.

Primaria si Politia Rutiera apreciaza initiativa "Ying Yang"

La rindul sau, viceprimarul Lucian Tilea a declarat ca activitatea acestui serviciu de blocare roti este foarte eficienta si ca, din punct de vedere al Primariei, aceasta este o pirghie pentru a reda pietonilor trotuarul. "S-a vazut efectul. Strada Regala, asa cum ii spun eu, este aproape goala de doua saptamini de cind a actionat firma "Ying - Yang", pe bulevardul Cuza pe unde trec pietonii este liber. Am avut probleme ca in unele zone, din cauza caldurii, asfaltul de pe trotuare a inceput sa se topeasca sub greutatea masinilor parcate", a spus Tilea.
De asemenea, initiativa serviciului de blocare roti a fost salutata si de inspectorul principal Bogdan Zotoi, din cadrul Politiei Rutiere, care a precizat ca acest lucru trebuia sa se faca de mult timp deoarece astfel se elibereaza zonele aglomerate, iar soferii vor intelege pina la urma ca daca gresesc, trebuie sa plateasca.
In doua - trei saptamini soferii care isi parcheaza masinile aiurea vor avea o alta surpriza neplacuta, li se vor ridica masinile si vor fi duse intr-un loc special amenajat la societatea "Braicar" iar contravalarea pentru recuperarea lor va fi mult mai mare decit cea platita pentru ridicarea caracatitei. Directorul "Braicar", Cornel Sandulescu, a precizat ca spatiul de depozitare a vehiculelor ridicate a fost deja amenajat in incinta sectiei de transport auto si are o capacitate destul de mare, pot intra citeva zeci de masini.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro