Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

„The Empty Shop”. Cea mai mare colectă de haine are loc la Brăila Mall

• „The Empty Shop” este un magazin cu scop umanitar, iar brăilenii pot dona hainele pe care nu le mai îmbracă • magazinul este amplasat pe culoarul fashion al Brăila Mall, în zona magazinului Benvenuti şi este deschis până pe 18 aprilie, în intervalul orar 10.00-22.00

 

Brăila Mall, în parteneriat cu „Let’s Do It, Romania”, deschide „The Empty Shop”, un concept diferit de magazin, în care clienţii şi vizitatorii mall-ului sunt invitaţi nu pentru a goli rafturile, ci pentru a le umple cu haine pe care nu le mai îmbracă, pentru a fi donate unor familii cu posibilităţi materiale reduse.

Magazinul „The Empty Shop” este amplasat pe culoarul fashion al Brăila Mall, în zona magazinului Benvenuti şi este deschis până pe 18 aprilie, în intervalul orar 10.00-22.00. Magazinul este dedicat colectării exclusive de îmbrăcăminte.

„Prin deschiderea The Empty Shop şi a celorlalte 12 puncte de colectare din mall-urile noastre din ţară ne-am propus să derulăm cea mai amplă campanie de strângere de haine: 20 de tone în două săptămâni. Zilnic, sute de mii de oameni trec pragul centrelor noastre comerciale din toată ţara, pentru cumpărături, în drum spre serviciu, pentru a lua masa sau pentru a se relaxa. Acum le lansăm şi o provocare: de a dărui în beneficiul persoanelor cu posibilităţi materiale reduse”, a declarat Corina Olteanu, Group PR Manager NEPI Rockastle.

Hainele, odată colectate, vor fi sortate, cu ajutorul a 50 de voluntari „Let’s Do It, Romania!”, apoi curăţate şi livrate unui număr de 1.000 de familii din judeţele Maramureş, Neamţ, Iaşi, Constanţa, Târgu Jiu, Călăraşi, Ialomiţa.

„Colectările de asemenea amploare implică eforturi logistice uriaşe şi faptul că avem un magazin dedicat în care putem face sortare, dar şi alte puncte de colectare în mall-uri, ceea ce înseamnă expunere către un număr mai mare de potenţiali donatori, ne ajută să ne concetrăm eforturile pe o perioadă mai scurtă de timp cu rezultate mai bune. Campania face parte din strategia «Let’s Do It, Romania!» de combatere a risipei si de susţinere a educaţiei şi vă invităm cu drag să susţinem cât mai multe familii”, declară Andrei Coşuleanu, Board Member „Let’s Do It, Romania!”

Anul trecut, „Let’s Do It, Romania!” a colectat în cadrul programului propriu „Let’s Share & Care!” şapte de tone de îmbrăcăminte, dar şi jucării, rechizite şi mobilier, direcţionate către 850 de copii şi familiile acestora din cinci judeţe ale ţării.

Hainele strânse vor fi distribuite unor comunităţi în care riscul de abandon şcolar, datorat lipsei unor bunuri materiale de bază, cum ar fi hrana, alimentele sau îmbrăcămintea pentru copiii, este foarte ridicat. Conform celor mai recente date Eurostat, România este a treia ţară europeană cu cea mai mare rată a abandonului şcolar, de 18,5%, după Malta şi Spania. În acelaşi timp, România deţine cel mai mare procent de copii săraci (grupa de vârstă 0-17ani) din Europa, care atrage după sine riscul excluderii sociale.

Partenerii Brăila Mall în acest proiect sunt Let’s Do It, Romania!, Ariel Pods, Lenor şi C&A. Organizaţia „Let’s Do It, Romania!” se va ocupa de partea logistică a campaniei.

Du vestea mai departe: #EmptyShop, #BrăilaMall #ColecţiadeDar




Categorie articol: 

Comentarii