Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

“Ritm de vacanţă” - Şcoală de vară la Liceul de Arte

• proiectul s-a adresat copiilor cu CES, celor care provin din familii monoparentale, dar şi copiilor de alte etnii sau cu părinţii plecaţi în străinătate

 

În perioada 19-30 august 2019, Liceul de Arte “Hariclea Darclee” a organizat un frumos proiect educaţional. Este vorba despre Şcoala de vară “Ritm de vacanţă”, ce s-a dorit a fi o alternativă de petrecere a timpului liber, grupul ţintă fiind format din copii cu CES, copii proveniţi din familii monoparentale, de alte etnii sau cu părinţii plecaţi în străinătate. Vorbim despre copii de toate vârstele, de la preşcolari până la la elevi de liceu.

Proiectul a fost centrat doar pe învăţământ artistic şi a primit aprobarea Inspectoratului Şcolar Judeţean Brăila încă din luna iunie a acestui an. La el s-au înscris şi copii voluntari, atât din oraş, cât şi din alte localităţi. Participanţii au avut parte de o serie de activităţi, iar weekendul acesta, copiii, însoţiţi de prof. Dorina Aurica Damian, prof. Mihaela Oprea şi de un grup de părinţi, s-au bucurat de o zi la plajă în Lacul Sărat. La finalul proiectului, a avut loc şi un concurs pe trei secţiuni: muzică, artă plastică şi artă dramatică, copiii fiind răsplătiţi cu diplome şi premii.

Activităţile au fost coordonate de următoarele cadre didactice: artă plastică - prof. Elisabeta Catrinel Volcu, canto - prof. Adriana Toma, orchestră - prof. Galina Cojocari şi prof. Adriana Burcă, artă dramatică - prof. Nicoleta Brânzia, prof. Mihaela Dincă, prof. Dorina Aurica Damian şi prof. Elena Drăgan Haricleia.

La solicitarea copiilor, a fost inclusă în proiect şi o activitate specifică verii: jocuri în piscină.

Proiectul “Ritm de vacanţă” se înscrie în rândul proiectelor personalizate ale Liceului de Arte “Hariclea Darclee” din Brăila, care promovează imaginea liceului şi specificul acestuia. Proiectul are deschidere pentru copiii talentaţi, dar şi pentru cei care doresc să se apropie de lumea artei.

 




Categorie articol: 

Comentarii