Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

“Anghel Saligny” s-a calificat la faza de zonă a ONSS rugby-tag

• podiumul a fost completat de echipele de la LPS Brăila şi “Mihail Sebastian” • competiţia a fost rezervată echipelor de liceu

 

Turneul judeţean de rugby-tag rezervat echipelor din liceele brăilene, aflat în Calendarul Olimpiadei Naţionale a Sportului Şcolar (ONSS), a fost câştigat de formaţia Liceului Tehnologic “Anghel Saligny”, grupare pregătită de profesoara Georgeta Puşcaşiu.

La ediţia din acest an au participat cinci ecchipe şi s-a jucat în sistem turneu.

În primul meci echipa de la “Anghel Saligny” a trecut cu 13-6 cea de la Colegiul Naţional “Nicolae Bălcescu” apoi a câştigat la scor, 10-1, întâlnirea cu formaţia Liceului “Mihail Sebasian”. Echipa pregătită de profesoara Georgeta Puşcaşiu a evoluat foarte bine în continuare şi a mai bifat două succese, 6-3, cu echipa de la LPS Brăila şi 14-10 cu cea  de la “Panait Cerna”, a terminat competiţia cu victorii pe linie şi va reprezenta judeţul Brăila la etapa de zonă a ONSS care va avea loc în perioada 3-6 mai la Buzău.

Campioana judeţeană, echipa liceului “Anghel Saligny” a fost urmată în clasament de formaţiile de la LPS Brăila şi Mihail Sebastian, pregătite de profesorii Grigore Radu şi respectiv, Niculae Barbu. Locul al patrulea i-a revenit echipei de la “Panait Cerna” coordonate de profesoara Nicoleta Bujor, iar al cincilea celei de la “Nicolae Bălcescu” pregătită de profesoara Irina Chiş.

Profesorii Leonard Enciu, Costel Bogoi si Apostol Gheorghiţă au asigurat arbitrajul la această competiţie.

Echipele participante au primit din partea Inspectoratului Şcolar Judeţean Brăila şi Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Brăila diplome, cupe şi medalii, festivitatea de premiere fiind oficiată de inspectorul de specialitate, Marian Babeş.

Componenţa echipei Liceului Anghel Saligny: Gabriel Băcanu, Mihai Vajeiac, Daniel Ţarălungă, Marius Chiriac, Georgian Buzea, Mirel Trandafir, Ştefăniţă Lungu, Elena Mocanu, Elena Fronea.




Categorie articol: 

Comentarii