Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Îmbulzeală pe trotuarul din faţa Serviciului de Evidenţă a Persoanei

  • zilnic, în faţa sediului instituţiei, unde se află şi Direcţia de Asistentă Socială, zeci de persoane stau una în alta, fără a ţine cont de regulile de distanţare

 

Brăilenii se adună grămadă în faţa sediului Serviciului de Evidenţă a Persoanei Brăila, de pe B-dul Al. I. Cuza, aproape zilnic. Chiar dacă în curtea instituţiei se păstrează distanţa regulamentară, tocmai în scopul prevenirii transmiterii virusului Covid, totuşi în faţa instituţiei oamenii nu prea ţin cont de lege, după cum ne-au transmis diferite persoane care au trecut prin zonă. Iniţial, o sesizare în acest sens s-a transmis redacţiei noastre săptămâna trecută, în cursul zilei de joi, când era şi program prelungit. Totuşi, noi am urmărit situaţia şi în următoarele zile, situaţia fiind la fel. Astfel, ieri dimineaţă, în data de 23 iunie, oamenii stăteau la coadă pe trotuar şi aşteptau să intre în curtea instituţiei. Trebuie menţionat faptul că la adresa menţionată sunt mai multe servicii, tot acolo fiind şi Direcţia de Asistenţă Socială, unde vin de obicei destul de multe persoane pentru rezolvarea unor probleme. Unii brăileni se programează online şi vin la ora stabilită, fiind direcţionaţi la unul dintre cele două ghişee de la Evidenţa Persoanei, în timp ce alţii vin de dimineaţă la sediu pentru a prinde bonul de ordine şi a rezolva problema actelor la cel de-al doilea ghişeu.

Şeful Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Brăila, Livia Damian, ne-a declarat că la nivelul instituţiei toată activitatea se desfăşoară în condiţii normale,  cu păstrarea distanţei de 1 metru şi jumătate. Oamenii ţin cont de regulile impuse şi respectă indicaţiile. Totuşi, în cursul zilei de joi, 18 iunie, a fost program şi după-amiază şi este probabil ca la sediul instituţiei să fi venit mai multe persoane. Acest program prelungit este în fiecare zi de joi. Totuşi, oamenii erau adunaţi pe trotuar şi marţi, 23 iunie.

“Sunt persoane care se programează online, însă nu toate se pot face online. De la 4 ghişee, acum avem două, întrucât trebuie să se păstreze distanţa. Şi în curte sunt toţi distanţaţi, avem totul însemnat. Sunt mai multe persoane care vin mult mai devreme, de dimineaţă, pentru a prinde bon de ordine. Sunt două ghişee, la unul sunt rezolvaţi cei cu programări online, iar la celălalt cei cu bonul de ordine, în funcţie de număr. În perioada pandemiei au fost rezolvate doar urgenţele, a crescut numărul de acte de identitate expirate, la care se adaugă şi persoanele care au schimbat domiciliul. Plus actele de stare civilă, decese, casătorii, divorţuri,”, a precizat sursa citată.

 




Categorie articol: 

Comentarii