Mergi la conţinutul principal

«Hai să ajutăm un copil să zâmbească» aducând a doua linie de gardă la «Peditel 1791»

• serviciul de asistenţă medicală pediatrică gratuit prin telefon, non stop, are nevoie de ajutorul nostru pentru a înfiinţa cea de-a doua linie de gardă • asta ar însemna alţi 5.400 de copii ajutaţi, pe lângă cei 5.000 din fiecare lună • există un cont bancar deschis de Fundaţia Părinţi din România în care se pot face donaţii

 

Cei mai mulţi părinţi au în agenda telefonului un număr format din 4 cifre la care speră să apeleze rar spre deloc, însă atunci când o fac ştiu că la celălalt capăt al firului răspunde o persoană foarte amabilă, gata să ofere cele mai bune sfaturi medicale şi să-i liniştească atunci când puiul nu se simte bine. A se înţelege că se exclud afecţiunile fără risc vital! Probabil v-aţi dat seama că vorbim de “Peditel 1791”. Peditel oferă de circa 5 ani asistenţă medicală pediatrică gratuit prin telefon, non stop, oriunde în lume, la numerele cu tarif normal 1791 (Vodafone, Orange, Telekom) şi •1791 Digi fix şi mobil şi +40377771111 - naţional şi internaţional în orice reţea. Acum, Peditel are nevoie de noi, pentru binele nostru! Serviciul vrea să înfiinţeze cea de-a doua linie de gardă, iar pentru asta sunt necesari ...bani. Fundaţia Părinţi din România a deschis un cont în bacă unde se pot face donaţii.

Contul este: RO07INGB0000999902391059 ING Bank, pe numele Fundaţiei Părinţi din România.

Până în prezent, peste 141.000 de copii au fost ajutaţi gratuit. Serviciul medical comunitar gratuit non-stop a fost implementat de Fundaţia de Părinţi din România, cu o echipă de 15 medici specialişti şi primari, iar în prezent dispune de 26 protocoale medicale şi de un soft medical dedicat. Părinţii au prins repede încredere în medicii pediatri de la celălalt capăt al firului, vorba s-a dus, iar Peditel este foarte solicitat. În fiecare lună, sunt ajutaţi peste 5.000 de copii, motiv pentru care, pentru cele 18 sâmbete, duminici şi sărbători legale rămase până la finalul anului 2018, serviciul şi-a propus să aducă a doua linie de gardă şi să ajute astfel 5.400 de copii în plus. De aici şi numele campaniei de strângere de fonduri demarată în acest sens #5400ZAMBETE “Hai să ajutăm un copil să zâmbească”.

“Urmează perioada sărbătorilor de iarnă, cu multe concedii şi zile libere, dar şi cu probleme medicale de sezon. Ştim ce înseamnă panica părintelui când are copilul bolnav, astfel că, prin a doua linie de gardă Peditel vrem să oferim acces la asistenţa medicală pediatrică profesionistă, empatică şi dedicată fiecărui copil din România şi diaspora”, a declarat Cristina Grigore, coordonatorul serviciului Peditel 1791.

Campania de strângere de fonduri pentru cea de-a doua linie de gardă la Peditel a fost lansată pe 13 noiembrie. “Acum poţi ajuta şi tu, iar cu o donaţie oferi acces la asistenţa medicală pediatrică de calitate cât mai multor copii din ţară. Implică-te şi tu în campania de strângere de fonduri «Hai să ajutăm un copil să zâmbească, #5400ZÂMBETE, care îşi propune ca până la finalul anului 2018 să ajute 5.400 de copii prin înfiinţarea celei de-a doua linii de gardă care să rezolve problema supraaglomerării call-center-ului pe perioada weekendurilor. Ajută şi tu! Fă bine! Cu 10 lei poţi oferi zâmet unui copil din cei 5.400”, este îndemnul campaniei iniţiată de Fundaţia Părinţi din România.

Peditel 1791 NU este un serviciu de urgenţe. Medicii pediatri oferă doar sfaturi pentru situaţii care nu pun viaţa copilului în pericol. Scopul serviciului şi al doctorilor de aici este să liniştească temerile părinţilor şi să-i ajute să alunge sau să amelioreze simptomele copiilor până la consultul unui medic pediatru sau de familie. Pentru cazuri de urgenţă, părinţii sunt rugaţi să apeleze 112.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro