Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

«Cuza Cares» - Baschetul uneşte inimi

• oamenii care vor să se implice o pot face donând hăinuţe, jucării şi rechizite • acţiunea caritabilă se încheie pe 18 aprilie

 

Haine, jucării şi rechizite şcolare pentru cel puţin 240 de copii cu care viaţa nu a fost darnică - este campania umanitară gândită de Clubul de Baschet “Cuza Pirates” Brăila, în parteneriat cu Asociaţia Brăileană pentru Educaţie Civică. Acţiunea caritabilă, organizată cu ocazia Sărbătorilor Pascale, a început deja de câteva zile şi se va încheia pe 18 aprilie. Numai că această campanie nu se poate desfăşura fără ajutorul nostru, al tuturor celor care vor să aducă măcar un zâmbet pe chipul unui copil sărman. Clubul de baschet vă aşteaptă să-l ajutaţi în această campanie, prin donaţii de hăinuţe, jucării, rechizite şcolare sau alte obiecte ce pot veni în ajutorul copiilor. În ultima zi a campaniei, pe 18 aprilie adică, puteţi dona inclusiv fructe, dulciuri sau alimente. De asemenea, sunt aşteptaţi şi chiar îndemnaţi să se implice în acţiunea caritabilă şi agenţii economici. Cadourile vor ajunge la peste 240 de copii ce provin din familii defavorizate şi din centre de plasament.

Dacă v-aţi hotărât să vă implicaţi, atunci puteţi duce donaţiile în sala de sport a Colegiului Naţional “Nicolae Bălcescu”, dar numai în zilele de luni, marţi şi vineri, între orele 17.00-21.30, iar sâmbătă şi duminică în intervalul orar 10.00-18.30. Persoana de contact care să vă ofere mai multe detalii este Mircea Totolici şi poate fi găsit la numărul de telefon 0742.795.877.

“Dorim ca această campanie, «Cuza Cares», să se încheie cu un meci caritabil-demonstrativ între o echipă mixtă formată din oameni de afaceri şi reprezentanţi ai autorităţilor locale şi o selecţionată «Cuza Pirates» Brăila. Astfel, vom demonstra încă o dată că sportul, implicit baschetul în Brăila, uneşte inimi şi, încet, dar sigur, devine un nou mod de educaţie în rândul copiilor şi tinerilor brăileni”, a declarat Mircea Totolici, iniţiatorul campaniei “Cuza Cares”.




Categorie articol: 

Comentarii